Digitalisering

Optimale klantbediening vanuit efficiënte bedrijfsvoering

Medewerkers houden zich bezig met administratieve werkzaamheden in plaats van interactie met klanten. Klanten moeten overbodige acties uitvoeren. De klant wil 24/7 zelf diensten regelen, op zijn manier, vanaf zijn locatie en op het moment dat hem het beste uitkomt. Kan dat bij jouw organisatie?

Mobilee helpt bij het transformeren naar een digitale organisatie. Waarin rekening wordt gehouden met niet-digitale klant(contact)en. Samen met jou en je klanten ontwerpen wij op basis van een klantreis een nieuw proces. We zetten moderne ontwikkeltools in om snel gebruiksvriendelijke applicaties te realiseren. En begeleiden de uitvoerenden in het goed uitvoeren van het nieuwe proces. Lees hier meer over onze visie op digitalisering.  

Meer over digitalisering:

  • Van brief naar e-mail: hoe VGZ kansen pakt door digitalisering
  • Zo maak je het verschil met een digitale transformatie in jouw bedrijf
  • Armand Zoombim
    Agile werken aan kennismanagement VGZ zorgt voor wendbaarheid en resultaten
  • Digital
    Digitaal is de norm
  • Continu leren en interne klant als uitgangspunt
  • Meer of minder?
  • Onze visie op digitalisering
  • Digitaliseren en Centraliseren Output VGZ
  • Innovatiedruk
  • Translink implementatie ERP-systeem
  • Keuzes maken in de zorg
  • Nieuw ordermanagementsysteem bij Translink
  • Optimalisatie klantreis in mijn-Omgeving bij VGZ
  • Delivery manager bij Translink
  • Optimaal veranderen
  • Optimalisatie bij Radboudumc
  • De strategie van Mobilee
  • Venster naar de toekomst